Amikor megalapítottam a cégemet már tudtam, hogy teljesen más gondolkodásra és hozzáállásra van szükségem szinte mindenhez, mint azelőtt, amikor még alkalmazott voltam. Igyekeztem tréningekre járni és szinte minden módon képezni magam, hogy ez a vállalkozói szemlélet minél jobban meglehessen bennem, és az tudom mondani, hogy elég nagy fejlődésen mentem keresztül, és olyan hatalmas hibákat hála a jó égnek nem igazán vétettem az eddigi három éves működés alatt, de még mindig előfordul, hogy egy-egy projekt esetében nem vagyok elég körültekintő, vagy nem gondolok minden okozatra.
Legutóbb például úgy döntöttem, hogy mivel elég jól fejlődik a cég, és az alkalmazottak most már tényleg nagyon sokat foglalkoznak az ügyfelekkel, és ez sok kommunikációt, telefonos értekezést, email forgalmat és egyéb kommunikációs formákat kíván meg tőlük, bevezetek egy céges telefonos flottát, hogy mindenki kényelmesek, havi lejelentések nélkül, a cég közvetlen költségén tudja ezt a napi tevékenységet végezni. Eddig is kifizette nekik a cég a munkára fordított telefonköltségeket, de le kellett jelenteni, saját eszközt kellett használni, és úgy gondoltam, hogy ezzel a gesztussal valahol szeretném megköszönni nekik, hogy tényleg ennyire lelkiismeretesen és odaadóan végzik a mindennapi munkát és szépen fejlődik a cég.
Egy dologra nem gondoltam azonban, hogy ezek a telefonok megsérülhetnek, leeshetnek, szükség lehet kijelzőcsere vagy akkumulátor cseréjének a megoldására, nem beszélve az egyéb szoftveres problémákat, amik megnehezíthetik a mindennapokat, a tokok és kijelzővédő fólia beszerzéséről nem is beszélve. Akkor döbbentem arra rá, hogy én ezt teljesen el is felejtettem, amikor az első ember kifejezetten három nap múlva nem jelent meg az irodámban a kezét tördelve, hogy összetört a kijelzője a telefonjának, mert véletlenül leesett és szerencsétlenül ért földet. Persze szabadkozott, hogy megjavíttatja önköltségen, csak mondjam meg ki a cég partnere, hova vigye a készüléket. Ekkor nagyon mérges lettem magamra, hogy én erre nem is gondoltam, és felhívtam egy barátomat, aki nagyon jártas ebben a témában, és ő a https://androidszerviz.hu/ csapatot ajánlotta. Elmondtam tehát a munkavállalónak, hogy hova vigye a telefont és hogy természetesen kérjen róla számlát, ilyen balesetek előfordulnak néha. Az androidszerviz.hu munkatársai pedig olyan gyorsan és jó áron segítettek a problémánkon, hogy a mai napig csak velük állok kapcsolatba minden ilyen dolgot érintően. A cégem új igénye tehát kielégítésre került, és hát az igaz, hogy mindenre nem lehet sosem gondolni, de úgy látszik még körültekintőbbnek kellene valahogy lennem a projektjeim kapcsán. Szerencsére ez a helyzet így könnyen és jól oldódott meg.