Az ember ha cége alapít számtalan dologra fel van készülve lelkileg, de arra nem, hogy néhány év múlva, amikor már jól működik a vállalat és elég jó eredményeket ér el a magyar piacon nem a lazítás és felüdülés időszaka következik el az életében, hanem legalább annyira nehéz döntéseket fog hozni mint az induláskor, csak éppen látszólag sokkal kisebb és kevésbé fontos dolgok tekintetében. Gondoljunk csak bele ugyanis, hogy amikor alapítottam a céget az volt a legfontosabb dolog, hogy melyik munkavállalót hova helyezzem el, milyen munkafolyamatokat alakítsak ki és hogy milyen partnereket szerezzek és hogyan növeljem az ügyfelek számát gyorsan és hatékonyan. Ez volt ugyanis a kulcsa annak, hogy rövid időn belül meg tudjon erősödni annyira a cég, hogy ne kelljen tartani attól, hogy bármilyen nem várt esemény vagy rosszabb forgalmú hónap után veszélybe kerüljön a cég fennállása és egyben jövője.
Ezt az akadályt azt gondolom hogy sikerrel vettem és olyan fejlesztésekbe tudtunk belefogni ami már nem közvetlen az ügyfélszerzést vagy a munkát szolgálja, hanem bizony a gyorsabb vagy hatékonyabb munkavégzés a célja. Az első és egyben legnagyobb ilyen innováció volt a cégnél a céges telefon flotta kialakítása, hiszen egyrészt nagy induló költséggel járt, másrészt pedig meg lehetett oldani a munkát a céges telefonok nélkül is, de így saját programokat, mérési formákat lehetett kialakítani az egységes használat miatt, ami a jövőbeni fejlesztéseket nagymértékben támogatni tudja.
Igen ám, de ezek a telefonok sérülékenyek és szükség van hozzájuk egy tökéletes és profi xiaomi telefon szervíz csapatra, akik nem csak profi módon és maximális eredménnyel, hanem gyorsan tudnak segíteni a javításban, hiszen számunkra kulcsfontosságú hogy minél előbb vissza tudjanak ezek a telefonok állni a munkába. Azt gondolom, hogy bár nehéz választás volt, a xiaomiszervizshop.hu csapata tökéletesnek bizonyul számunkra, és mindenkinek csak ajánlani tudom őket. Most pedig kezdhetjük tervezni a következő innovációt és fejlesztést.